لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ماسیمیلیانو آلگری : بازی به طرز شگفت انگیزی تاکتیکی بود

ماسیمیلیانو آلگری : بازی به طرز شگفت انگیزی تاکتیکی بود

ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی 0‐0 برابر بارسلونا، در مصاحبه مطبوعاتی بعد از دیدار بازی شرکت کرد و به تحلیل بازی پرداخت او این بازی را یک بازی تاکتیکی خواند و تحت تأثیر بهبود عملکرد دفاعی تیمش قرار گرفته بود.

 

آلگری به میکروفون پریمیوم اسپورت گفت:

 

این یک بازی فوق العاده از لحاظ تاکتیکی بود، این اولین نتیجه صفر صفر ما در این فصل بود و ما آن را دربرابر بارسلونایی کسب کردیم که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

آلگری ادامه داد:

 

اگر ما در انتقال توپ سریعتر عمل میکردیم می توانستیم به گل برسیم زیرا فرصت های مطلوبی داشتیم بویژه در نیمه دوم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. ما شوت داگلاس کاستا را داشتیم و ضربه کات دار پائولو دیبالا که واکنش عالی دورازه بان مانع از گل شدن آن توپ شد.

 

آلگری در ادامه افزود:

 

این یک امتیاز مهم است؛ زیرا ما در ادامه باید به مصاف المپیاکوس برویم و در آن بازی تساوی کافی نیست، ما نیاز به پیروزی داریم چراکه دربازی بارسلونا با اسپورتینگ می تواند هر اتفاقی رخ دهد.

 

شما امروز جورجیو کیه لینی را به دلیل مصدومیت از دست دادید بنابراین ترکیب جدید 1‐2‐3‐4 را انتخاب کردید، راجع به این موضوع صحبت کنید:

 

بچه ها در این ترکیب بسیار خوب کاردند، وینگ بک های ما نیاز نداشتند که خیلی به عقب برگردند زیرا من یک خط دفاع سه نفره به رهبری آندرا بارتزالی پشت سر آنها قرار داده بودم. با توجه به اینکه ما بازیکنانی چون خوان کوادرادو، الکس ساندرو و داگلاس کاستا را در زمین داشتیم بنابراین این ترکیب یک رویکرد منفی نبود.

 

الگری در ادامه این مطلب گفت:

 

من به بازیکنانم گفتم به نتیجه بازی امشب علاقه مند نیستم اما به عملکردتان چرا. من روحیه بالا و همدلی را در تیم دیدم، هنگامی که یووه دفاع میکرد آنها به شکل خاصی باهم همکاری میکردند، برای ما رسیدن به اهدافمان مهم است.

 

اسپورتینگ در دیدار امشب برابر المپیاکوس با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید بنابراین آنها هنوز برای صعود به دور بعد شانس دارند و در هفته پایانی برای صعود خواهند جنگید. یووه اسپورتینگ رادر دیدار های رودر رو شکست داده در هفته پایانی پرتقالی ها کارشان را در نیوکمپ به پایان می رسانند و درحالی که بیانکونری در یونان است. ارزیابی تان چیست؟

 

من در ابتدا گفتم که ما برای صعود از این گروه حداقل به 8 امتیاز نیاز داریم. اسپورتینگ در یونان به پیروزی رسید و این موضوع محاسبات من را خراب کرد و ما ممکن بود به 12 امتیاز احتیاج داشته باشیم.

 

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

 

عجیب است، همانطور در فصل گذشته لیگ قهرمانان ما هیچ شکستی تا فینال نداشتیم. سال قبل ما نیز چند مورد را پذیرفتیم اما هرسال متفاوت است. ما باید امروز از ابتدا شروع کنیم و از لغزش ها درس بگیریم، همانطور که در شکست 3بر2 مقابل سمپدوریا ما به آنها اجازت! دادیم که به ما گل بزنند امری که مورد قبول یوونتوس نیست. تمرکز تیم امشب در مقابل بارسلونا بالاتر بود، بنابراین ما از شکست ها درس میگیریم و اما آنها را قبول نمیکنیم.

 

عملکرد یووه دربازی امشب و کسب تساوی یک قدم رو به جلو نسبت به شکست 3 بر 0 در ماه سپتامبر است، اما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشتت یوونتوس در تورین برابر آنها به پیروزی 3 بر 0 دست یافته بود. توضیح دهید؟

 

ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی دربرابر بارسلونا داشتیم، و موقعیت های بهتری روی دورازه حریف خلق کردیم و شانس های بهتزی داشتیم، اما روی یک ضربه ایستگاهی دچار شوک و قافل گیری شدیم و ممکن بود دروازه مان باز شود. ما در بازی رفت با یک مسی خارق العاده مواجه شدیم.

 

آلگری اظهار داشت:

 

تقریبا غیرممکن است در حال حاضر وقتی برای آموزش بیابیم. ما می خواهیم کیفیت فوتبالمان را بهبود بخشیم و فرصت های گلزنیمان را افزایش دهیم، اما امروز عملکرد دفاعی تیم بهبود یافته بود و من از این موضوع خوشحالم. ما ممکن است کمتر زیبا بازی کنیم، اما ما در حال تکامل و شکل گیری هستیم هر چه بیشتر در این مسیر گام برداریم اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و شانس های بیشتری ایجاد می کنید. ما باید برروی بازی سازی از عقب زمین کار کنیم، زیرا اشتباهات زیادی انجام دادیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: